Hned na začátek si musíme ujasnit jednu záležitost. Žádný trend nevznikne za jeden den. Všechno nějakou dobu trvá a potřebuje svůj čas na to, aby se dostalo do popředí. Vše, co zde bude uvedeno již na internetu nějakou dobu funguje. Nejde tedy o novinky, které neznáte. Jen si možná neuvědomujete, jak jsou populární a jejich oblíbenost neustále roste.
Gradienty
Na první pohled vám to asi nic neříká a to je v pořádku. V řeči designérů je gradient barevný přechod. Všimnout si ho můžete například u loga Instagramu, které se během let do této barevné podoby dostalo. Ve většině případů se využívají dva tóny, ale setkat se můžete i se třemi. Představit si to můžete jako takové ombré, které se dostává z jedné barvy či odstínu do jiného.
Typografická pornografie
Doby, kdy se na všechno používal jen Times New Roman je dávno pryč. Webdesignéři si uvědomují, že existuje nespočet druhů písma, které může web i společnost od ostatních jednoduše odlišit. Ano, i kvůli zvolenému fontu si vás lidé mohou lépe zapamatovat.
Velkým trendem se stávají velká písmena a viditelný kontrast mezi patkovým a bezpatkovým písmem. Nejen, že se to lépe čte, ale je to pro uživatele obecně atraktivnější. Když se líbí font, je pravděpodobnější, že se lidé začtou do textu. Můžete tak navíc skvěle prezentovat svou filozofii, protože i druh písma vyvolává emoce.
Konec sliderům
Slider se nachází na domovské stránce a skládá se z několika bannerů. Ty se postupně mění a představují tak uživateli podstatné informace na prvním místě. Často je využívají e-shopy s aktuálními slevami a akcemi, které nabízejí. Mnoho firem se nyní ovšem rozhodlo je vyměnit za videa.
Hlavním důvodem pro změnu je fakt, že slidery jsou pomalé a návštěvníkům stránky se nechce čekat. Nyní si můžete užít například přehlídku s ukázkovými interiéry, truhlářskými výrobky i s novinkami na trhu s oblečením. A to vše během maximálně 30 vteřin.