Má krásnou a originální lososovou barvu, velmi lehce se řídí, má velmi živý litrový tříválec se spotřebou pět až šest litrů na sto kilometrů. Na dálnici umí i 180 km za hodinu, aniž byste museli dávat více nahlas rádio. Zvuk tří válců zrovna nepatří k tomu nejlepšímu, ale v malém, mrštném autě to vadit nebude.
1) Stručný popis a charakteristika nového Fordu
– Výrobce vozů Ford o této nové generaci vozů prohlašuje, že se jedná o technicky nejvyspělejší auto na evropském trhu.
– Díky novému podvozku na silnici krásně sedí, takže si lze užít i jízdy po okreskách.
– Navíc se chová velmi chytře, díky systému detekce chodců dokáže předejít srážce a to i v noci a aktivní parkovací asistent s automatickým bržděním zabrání drobným kolizím při parkování.
– Prémiovou výbavu pak zastupuje otevíratelná panoramatická prosklená střecha.
– Základní verze se vyrábí v litrové variantě s přeplňovaným motorem1.0 EcoBoost o výkonu 100 koní s manuální převodovkou. Tato nejlevnější verze nové Fiesty vyjde na 300 tisíc Kč.
2) Ford Fiesta ve variantě Titanium
– Verze Titanium zahrnuje litá kola, mlhovky, kožený volant, dotykový 6,5“ displej a řadu komfortních prvků interiéru včetně loketní opěrky.
– Za automatickou klimatizaci, parkovací senzory či tempomat si ale musíte připlatit.
– Cena vozu v základním provedení Titanium je 366 tisíc Kč.
3) Základní verze Fiesty
– Základní verze vozu s maximem 74 kW se může pochlubit nízkou spotřebou. Auto má průměrnou spotřebu 6 litrů na sto kilometrů. Motor se navíc může pochlubit velmi pěknou dynamikou.
– Velkou pochvalu zaslouží podvozek, který je velmi sportovně vyladěný a nedělal by ostudu ani u větších aut.
– Kvalita zpracování interiéru zaslouží také pochvalu, vnitřek působí velmi moderně a je ergonomicky vyladěný.
– Zavazadlový prostor se řadí s 303 litry do průměru.